A BBHSZ az új internetes felülettel az ügyintézést szeretné segíteni. Az e-iroda a jegykezelő adminisztratív munkáját is megkönnyíti, és a horgászoknak sem kell sorban állniuk. Ugyanakkor a BBHSZ-nél azt sem szeretnék, hogy a horgászok elidegenedjenek az egyesületektől.
— Szeretnénk, hogy a jegyvásárlást kényelmesen, otthonról intézhessék a tagok, és a sorban állás helyett a rendezvényeken vegyenek részt — mondta a Veolnak Táncsics Aladár, a szövetség ügyvezető elnöke.
— A járványfenyegetettség miatt szükségessé vált egy újfajta jegykiadás, amelynek a lényege, hogy a személyes kapcsolatot mellőzve fokozottabban vigyázzunk egymásra. Kiderült az is, hogy a változtatást kedvezően fogadták főleg azok a horgászok, akik nem ott laknak, ahol a jegy kiváltható. Ez a balatoni egyesületeinkre a legjellemzőbb. Megkedvelték, de túl sok bürokráciával járt, sok telefonálgatásba került ez az új, érintésmentes ügyintézés. Ebben segít a szövetségünk jelenleg öt egyesületünk tagjainak az elkészült @ Irodával. A program biztonságos, hamis adatokkal nem lehet jegyet váltani, ugyanakkor nem konkurálunk senkivel sem, mert jegyet máshol is lehet váltani — fogalmazott Táncsics Aladár az elmúlt héten élesített, internetes jegyváltó rendszer kapcsán, amely reményei szerint gyorsan népszerű lesz a horgászok körében.
Forrás: Veol.hu
Nyitókép: Pixabay