Az idén 55 éves Zalakarosi Fürdő által híressé vált város az ország egyik kedvenc úti célja, ha wellnesshétvégéről vagy egy családi nyaralásról van szó. A Kidness kampány lényege, hogy a fürdővárosban szállást foglaló családok 3–12 éves gyermek tagjai az akcióban részt vevő szálláshelyeken igazolványokat vehetnek át, amelyek különböző előnyökre, többletszolgáltatásokra jogosítják fel tulajdonosukat.
Kovács Szabolcs, a koncepció kidolgozója elmondta: az igazolványokhoz többek között egyedi ajándék jár a Zalakarosi Fürdőre jeggyel rendelkező gyerekeknek. Ezenkívül díjmentesen tesztelhetik a hullámvasutat a zalaszabari élményparkban. Céljuk, hogy ezek az élmények már az utazástervezés fázisában potenciális, foglalható termékként legyenek elérhetők. Mint hangsúlyozta: a fürdő és a szálláshelyek mellett az élménypark, valamint a térségben működő szolgáltatók összefogásáról van szó.
Zalakaros polgármestere, Novák Ferenc elmondta, az elmúlt évtized szolgáltatásfejlesztései szinte kivétel nélkül arról szóltak, hogy a gyerekekkel érkező családok nyaralása még komfortosabb, még élménydúsabb legyen. A megvalósult fejlesztéseket és attrakciókat szeretnék megtölteni tartalommal, egy olyan egyedi termékkapcsolással, amelyet egy kifejezetten gyermekeknek szóló és előnyöket kínáló rendszerrel tesznek még komplexebbé.
– A program egyik zászlóshajója a fürdő négy évszakos gyermekvilága – mondta Podlovics Péter, a Zalakarosi Fürdő vezérigazgatója.
– Az élményfürdő egyébként az országban elsők között alapított kölyökklubot, és azóta is az ország első számú vizes úti célja a kisgyermekes családok körében.
Czimondor Nándor, Zalakaros turizmusért felelős alpolgármestere hozzátette, a négy évszakos vízi élményeken túl a város modern játszóterekkel, virágos parkokkal és olyan interaktív tanösvényekkel várja a gyerekeket, ahol séta közben játékos módon ismerkedhetnek meg a természeti értékekkel. Szinte nincs olyan szálláshely a városban, amely ne nyújtana gyermekbarát szolgáltatásokat.
A fürdővároshoz közeli Zobori Élményparkban fedett térben és szabadban is sok kaland várja a gyerekeket. Szabadics Zoltán, a létesítmény tulajdonosa közölte, a márka megalkotásával a meglévő termékeiket kapcsolják össze egy élménylánccá.
Forrás: zaol.hu