
Csak azt eredményezi, hogy ismertebb lesz egy márka vagy termék neve a rendelőt használó emberek között. Ott pedig bárki megfordulhat!
Ugyanez igaz azokon a helyeken is, ahol valamilyen recepció várja először az ügyfeleket, hiszen a szokásos újságok mellett látunk elvihető kis naptárakat, jegyzettömböket, tollakat vagy akár kis piperecikkeket is.
Melyik nő mondana nemet egy ajándék napszemüvegre? Ez nyilván megéri a vásárlónak, a cégnek pedig ez csak egy minimális befektetés, ami amúgy is benne van már a marketing büdzsében.
Természetesen ennek is két oldala van, hiszen vannak komolyan fejlődő, a munkavállalóikra odafigyelő cégek, s vannak azok a típusok, melyek csak halálra dolgoztatják az embereket, mondván örüljenek, hogy van munkahelyük. Ez az élet rendje, hiszen ha nem lennének rossz cégek, akkor nehezen tudnánk pozitívan csalódni azokban, amelyeknek fontos, hogy a dolgozóik is megkapják a megfelelő törődést.
Erre az egyik legjobb módszer a bónusz, de ez sajnos nem minden esetben adható meg, pláne nem rendszeresen és nem mindenkinek. Viszont a reklám ajándék egyfajta befektetés a cégnek egyaránt a munkavállalóiba és az ügyfeleibe is.
Pendrive-ot mindenki használ szinte, mappákkal a hónunk alatt is rengetegen rohangálunk, és ha beszakad a körmünk, bizony szükségünk lesz egy kisollóra, aminek lehetőleg éle is van. Gyakorlatilag annyira sokrétűek a munkahelyek, az élet és a szokások, hogy nincs olyan reklám ajándék, aminek valahol valaki ne tudna örülni.
S ha egy cég például minőségi órát, törölköző szettet, ébresztőórát vagy stoppert ajándékoz a vásárlóinak vagy a munkavállalóinak, ahhoz jobban fognak kötődni az emberek is, hiszen nem silány gagyi utánzatokkal próbálja levenni a lábukról az embereket, hanem értékes, napi szinten használható tárgyakkal.
Ennek azért értéke van, hiszen még a boltokban is kérdezgetik egymástól az emberek, hogy honnan van ez az óra, s ilyenkor igen kiábrándító szokott lenni a kérdező számára, hogy ezt csak akkor lehet megkapni, ha vagy az adott cégnél dolgozik, vagy ott vásárol. Sokaknak ennyi is elég ahhoz, hogy munkahelyet váltsanak a jobb bánásmód miatt, vagy épp itt vásároljanak inkább a jövőben.
Ha Ön is szeretné, ha pozitívan csalódnának a vásárlói vagy munkatársai év végén, akkor ajándékozza meg őket! Mi segítünk ebben!