2019.03.04. 04:49
Miért fontos a linképítés során a Facebook hirdetés?
Hirdetés - Építünk egy webáruházat, teszünk mellé egy weboldalt és egy blogot, nyitunk néhány közösségi média fiókot, elkezdünk posztolni, s hagyjuk, hogy dőljön a pénz. Milyen jó lenne, ha ez ilyen egyszerűen történne a valóságban…

Facebook hirdetés nélkül nehezen megy

Természetesen a linképítés során érdemes megnézni, hogy milyen hírességekkel lehetne megállapodást kötni, hogy értékeljék egy cég termékeit vagy szolgáltatásait, viszont egy új cégnek még megbízhatatlansági problémái vannak.

Ez azt jelenti, hogy egy ismeretlen cég ajánlatára nehezen mondana bárki is igent, hiszen nem tud semmit a hátteréről, az eddigi tevékenységeiről, szinte semmiről, mert nemrég került csak a piacra, így még idő kell neki, mire elkezdhetne influencerek után vadászni.

Ilyenkor jön jól a Facebook hirdetés, hiszen a rengeteg felhasználói adatnak köszönhetően igen egyszerű egyedire szabni a promóciókat, hogy csak azoknak jelenjenek meg, akiket tényleg érdekel a téma.

Ez azért fontos, mert így lehet a leghatékonyabban és a leggyorsabban kialakítani egy vásárlói kört, hiszen ezt a közösségi portált több milliárdan használják naponta, így a nagy számok törvénye alapján szinte biztos, hogy jönni fognak a vásárlók a weboldalra.

Hogy jön ehhez a linképítés?

Linképítés a közösségi média oldalak kihasználásával

A linképítés során szinte az az első, hogy felállítanak a szakemberek az adott célközönségnek megfelelő közösségi média oldalakon vállalati profilokat. Ez ezért fontos, mert így ezeket a linkeket is meg tudják majd osztani az emberek blogokban, fórumokban vagy akár YouTube-on is, melyek szerves részét képezik annak a linkhálózatnak, amelyet az idő előrehaladtával szépen lassan kiépítenek a szakemberek.

Tehát míg a linképítés során a szakemberek helyezik el a linkek jó részét, addig a Facebook hirdetések segítségével szinte maguktól generálódnak a visszautaló linkek, hiszen azokhoz is eljut így az információ, akik esetleg nem olvassák azokat a fórumokat vagy blogokat, ahova a linképítés során kikerültek a vállalat linkjei.

Bővebben a témáról a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség szakmai blogjában olvashat, ahol azt is megtudhatja, hogy mit jelent a linképítés tervezhető költségek mellett, hiszen mint minden hirdetési vagy népszerűsítési forma, ez is egyaránt tervezhető, illetve igény szerint módosítható a folyamat alatt.

Semmiképpen se hagyja ki a linképítést az online népszerűsítési stratégiából, hiszen ez az egyik legfontosabb tényező a Google besorolási algoritmusaiban.

Megosztom

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

Ajánlataink

A LikeBalaton kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva