Online reklám – középpontban a social media
A Facebook, napjaink egyik, ha nem a legnépszerűbb online platformja havi szinten nem kevesebb, mint 2,7 milliárd aktív felhasználót mozgat meg. Cégvezetőként képzeljük el, milyen fantasztikus lenne, ha ennek az online társadalomnak csupán a töredékéhez is eljuthatna az üzenetünk.
Mit kell tudni az egyes Facebook hirdetési típusokról?
A legismertebb közösségi oldal hatféle hirdetést tesz lehetővé a számunkra. Mindegyik verziónak megvannak a maga előnyei és korlátjai is, így mielőtt bármelyiknek is bizalmat szavaznánk, mélyedjünk el jó alaposan a témában, és szedjük magunkra mindazt az tudást, amivel ütős fegyverré válik a kezünkben az online reklám.
Promotálás felsőfokon, avagy a 3 legnépszerűbb hirdetési mód
A Facebook reklám típusok között a popularitásuk tekintetében az első három helyezést elérő a kép-, a videó-, illetve a vetítés hirdetés.
Kép hirdetés, avagy a frappáns szöveg és a mutatós kép kombinációja
A sokak által kedvelt formátum tulajdonképpen remek lehetőséget szolgáltat az információ közvetítésére az adott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. Ha a weboldal népszerűsítése a cél, a Facebook hirdetési típusok közül válasszuk a képpel való promóciót.
A vizualizáció csúcsa, a video
Nem igényel olvasást a felhasználó részéről, érdekfeszítő, informatív és nagy hatást kelt. A médiumok legkedveltebbike, a video hirdetés a folyamatosan rohanó, modern ember legjobb barátja.
A vetítés hirdetésnek a lassú internetkapcsolat sem szab gátat
A címszereplő reklám típus kis adatforgalmat generál, és tökéletes kombinációja a kép- és a video hirdetésnek, így pedig a tanító jellegű, informatív promotálás egyik legjobb módja.