2018.10.30. 03:14
Nyakpánt, mint egyedi céges reklámajándék
Hirdetés - Egy vállalkozás számára rendkívül fontos, hogy könnyen megjegyezzék és, hogy minél nagyobb hírnevet szerezzen magának a saját tevékenységi területén.

Egy szolgáltatás vagy termék ugyanis csak a legritkábban képes saját magát eladni és újabb vásárlásra ösztönözni a vevőket. Arra pedig, hogy potenciális partnereink és korábbi vásárlóink vissza találjanak hozzánk, fenn kell tartani a kapcsolatot és márkát kell építenünk hozzá. Egy márkanév bevezetése sosem egyszerű feladat, legyen szó offline üzletekről vagy online szolgáltatásokról.

Egy jól bevezetett brand azonban meghálálja önmagát és a bele fektetett energiát, hiszen két hasonló árú és minőségű szolgáltatás között mindig a nevesebbet válassza a vevők jelentős része. Sok esetben pedig még a prémium árkategóriát is képesek kifizetni csak azért, mert valaminek ismerik a nevét. Tipikus példa erre a Coca Cola és az iPhone, amelyek a hasonló termékeket gyártókhoz képest jelentősen drágábbért árusítják termékeiket, mégis jelentős bevételre tesznek szert folyamatosan, köszönhetően a „nevüknek” és a karakteres megjelenésüknek.

Fontos a céges arculat kialakítása

Legyen szó kis vállalkozásról ami csak egy-egy városban tevékenykedik vagy akár világ méretű online szolgáltatást kínáló cégről, a célközönségünket el kell, hogy érjük valahogyan. Ezeket legkönnyebben valamilyen hirdetés útján tudjuk megtenni. A hirdetésre szánt összeg azonban akár kidobott pénz is lehet, ha nem megfelelő embereket célzunk meg, rossz reklámkampányt készítettünk vagy az eszközeink nem voltak kielégítőek.

Ahhoz, hogy egy céget megismerjenek, egységesség kell. Ezt pedig a céges arculat biztosítja. A céges arculat nem csupán egy jól csengő cégnévből és üzlet névből áll, hanem egy jó szlogenből, egy jól kiválasztott színből és akár valamilyen dallamból is. Gondoljunk csak bele a Béres csepp vagy a T-home reklámjaiban felcsendülő dallamokra. Ha kép nélkül is hallanánk őket valahol, egyből az adott termék vagy szolgáltatás ugrana be. Ugyanígy az égő piros háttérszín a jellegzetes betűtípussal a Coca Cola márka védjegye, még a nagy sárga M betű, piros háttéren a Mc`Donalds üzleteit hivatott népszerűsíteni. Azonban a szlogenek is fontosak a vállalkozás számára. Biztosan mindenkinek beugrik egy autómárka, ha azt a mondatot halljuk, hogy „a mi autónk”.

Egyszerre praktikus és mutatós: a céges nyakpánt

Az embléma, a szlogen és a dallam minél több helyen fel kell, hogy tűnjön és vissza kell, hogy köszönjön, hogy a partnereink és leendő ügyfeleink azonosítani tudják cégünket. Ezek a céges elemek vissza kell, hogy köszönjenek a weboldalon, a webáruházban, az üzlethelyiségekben, az alkalmazottak munkaruházatán és még az olyan fantasztikus reklámajándékokon is mint amilyen a logózott, színes céges nyakpánt. Ezek az ingyen osztogatott termékek ugyanis képesek hosszú időn át hirdetni a cégünket.

Elsősorban előadásokon, rendezvényeken és kiállításokon érdemes a különféle reklámajándékokat osztogatni de akár bizonyos megrendelési összeg felett, ajándékba is adhatjuk őket vásárlóinknak. Különböző nyakpántot rendelhetünk a karszalagexpressz.hu portálról is, ahol 15,20 vagy akár 25 mm széles, 900 mm hosszú, teljesen egyedi nyakpántot is rendelhetünk. A különböző anyagból készült szatén és selyem nyakpánt bátran használható kulcstartóként, irattartóként vagy akár mobiltartóként is. Választhatunk a klasszikus egyszínű és a teljesen egyéni, személyre szabott grafika közül is. Ez utóbbi esetben pedig megjeleníthetjük rajta színeinket, szlogenünket és céges logónkat is.

 

Megosztom

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

Ajánlataink

A LikeBalaton kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva