PR cikk | 2020.10.12. 00:38
Profi szövegírás, az eladható tartalom kulcsa
Hirdetés - Nehezen találnak rá weboldaladra a keresőben? Hiába a látogatók, mégse sikerül elérni a kívánt forgalomnövekedést?

Az online jelenlét nem csak a magánemberek, hanem a cégek számára is nélkülözhetetlen napjainkban.

Fontos azonban cégtulajdonosként tisztában lenni azzal, hogy nem elég csak megjelenni egy weboldallal, hanem az folyamatos odafigyelést igényel. A tapasztalatok azt mutatják, hogy keresőoptimalizálás egyre inkább a minőségi tartalom irányába mozdul, ha tartalommarketingről van szó. Ennek pedig szerves részét képezi az, hogy milyen szöveges tartalmak készülnek a weboldallal összefüggésben.

Cél az informatív, mégis élvezhető tartalom

Az egymásra halmozott kulcsszavaknak és a végeláthatatlan körmondatoknak búcsút mondhatunk, ezeket ugyanis sem a Google, sem a látogató nem kedveli. A kínált termékek vagy szolgáltatások iránt érdeklődők rendszerint a világhálót választják informálódásra, és olyan szöveges tartalmakat keresnek, melyek ténylegesen hasznos tudnivalókkal állnak rendelkezésre.

Forrás: freepik.com

Marketing szövegírás, ami meghagyja a döntés szabadságát

A feladat tehát nem más, mint úgy megoldást kínálni az érdeklődő problémájára, hogy az egyúttal marketing célokat is kielégítsen. A mai kor vásárlója azonban már nem szereti, ha a szájába adják azt, mit érdemes beszereznie. A döntés szabadságának együtt kell járnia azzal, hogy új információkkal gazdagodik, és ezek keltik fel érdeklődését a kínáltak iránt.

Egyedi, igényes szövegek megjelentetése

A marketing szövegírás esetében is kiemelt jelentőséggel bír az olvashatóság, az egyszerű értelmezhetőség, ugyanakkor az érintett célterületről a szükséges mélységben történő tájékoztatás. A változatos, igényes cikkek, szövegek nem csak a weboldal szövegezésében játszanak komoly szerepet, hanem a folyamatosan frissülő blog tartalmak kapcsán is.

A megjelentetett PR cikkek és a blog szövegírás együttesen gondoskodnak arról, hogy minél szélesebb körhöz sikerüljön eljuttatni a kínált termékek vagy szolgáltatások hírét.

Nem mindegy az a prestige érték sem, amit egy megjelent cikk magában hordoz akár a megjelenítő oldalt, akár a megírt színvonalat illetően. A kettő együtt pedig a sikeres keresőoptimalizálás és vállalkozás alapját adják!

 

Megosztom

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

A LikeBalaton kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva