Régen sem volt mindig hátul a motor, olykor középre építették be, mint például az eredetileg a Volkswagennek tervezett, de végül saját névre vett 914-esen. Forrás: Vékey Zoltán
Lehet, hogy sokak szerint rút kiskacsa a többi modell között, de az én szívemnek a 928 is különösen kedves. Forrás: Vékey Zoltán
Ez a V8-as, orrmotoros túrakupé belül is hordozza a nyolcvanas évek hangulatát. Forrás: Vékey Zoltán
A Carrera RSR hátsó kipufogótraktusánál komolyabbat nem agyon láttunk még. Forrás: Vékey Zoltán
Mint az elektromos Taycan demoautó mutatja, színválasztékban ma sincsen hiány. Forrás: Vékey Zoltán
Sokáig nem tartotta az árát a 944-es, de mára megváltozott a helyzte, méghozzá joggal: kiválóan vezethető autó.Forrás: Vékey Zoltán
A Porsche napjainkban híresen széles színpalettával dolgozik, és erre már régebben is ügyeltek. Ez a méregzöld 911-es itt nekem azonnal megérne egy fél vesét Forrás: Vékey Zoltán
Több, mint 600 Porsche gyűlt össze, nem nagyon tudom eldönteni, hogy a hangélmény vagy a vizuális inger volt-e erősebb. Forrás: Vékey Zoltán
Számunkra a szoborszerű múzeumi streilitásnál még vonzóbb az a veterán, amin látszik, hogy haszbálják, sőt, rendeltetésszerűen, vagyis sportosan hajtják. Forrás: Vékey Zoltán
A hatalmas parkolóban minden típusnak külön placc jutott. Sokat nem kellett gondolkodni, hogy hol kezdjünk, a legizgalmasabb a 356-os ősmodell sora volt. Forrás: Vékey Zoltán
75 évvel később a Porsche cég Magyarországon is megadta a módját az emlékezésnek: a frissen megnyílt Balaton Park Circuit versenypályára hívták a márka rajongóit Forrás: Vékey Zoltán
Elsőre, távolról 959 dakarnak tűnhet, valójában egy 993-ast (az utolsó léghűtésesPorschét) díszíti a kultikus dekoráció. Forrás: Vékey Zoltán
1948-ban kapott típusengedélyt a VW Bogárral rokon, de sokkal sportosabb 356-os, az első Porsche, amely kikanyarodhatott közútra Forrás: Vékey Zoltán
Természetesen a régi és új Porsche 911-ből volt a legizgalmasabb a felhozatal, e három generációból a G-modellnek akadt a legtöbb csodálója. Forrás: Vékey Zoltán
Híres műrepülő pilótánk, Besenyei Péter is bemutatózott pár kört, szokás szerint a teljes közönség lerakta az állát az aszfaltra. Forrás: Vékey Zoltán
Rengeteg újabb modell is érkezett. Lehet a Macan vagy a Cayenne mára tucatmodell, de a 911 GT3 még ebben a parkolóban is vonzotta a tekinteteket. Forrás: Vékey Zoltán
Mindent visz ez a korai 1500 Super Speedster, a maga lőrésnyi oldalablakaival. Forrás: Vékey Zoltán
Fémrácsos fényszóró, bőrcsatos csomagtérfedél: a hideg kiráz ezektől a gépektől, annyira szépek. Forrás: Vékey Zoltán
De mi újság a boxutcában? Kellemes meglepetés volt, hogy az új pályán profi pilóták mellé beülve lehetett menni egy kört, nekem a sárga 911 jutott. Forrás: Vékey Zoltán
Izgalmas gépek álltak a boxban is, köztük ez a szuperhibrid: a 2013-tól 2015-ig gyártott 918 Spyder bődületes tempóra képes 887 lóerővel és tengernyi nyomatékkal. Forrás: Vékey Zoltán
Egy dél-afrikai autóversenyző hölgy ült a volánnál, ő is dicsérte a 4,11 kilométer hosszú, 16 kanyarból álló új balatonfőkejári versenypálya vonalvezetését.Forrás: Vékey Zoltán
A következőkben mutatok még néhány képet a Porsche klasszikus és modern modelljeirőlForrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Forrás: Vékey Zoltán
Megosztom
1 éve
Vadonatúj balatoni versenypályán ünnepelte jubileumát a Porsche - galéria
Ritka veteránokkal és száguldó új sportgépekkel, sok hazai rajongóval ünnepelte 75. évfordulóját a Porsche.
1/42