Péter B. Árpád/zaol.hu | 2022.10.12. 16:00
Megújulás, bővülés, fiatalítás Hévízen
A szakma díjazta a tavaly indult új hévízi marketingstratégiát.

A közelmúltban, néhány nap leforgása alatt, öt rangos turisztikai díjat kapott Hévíz, amely az ágazat nehéz helyzetében előremenekült, s a megújulást választotta, nyitva a fiatalok és a gyermekes családok felé.

Az öt elismerést mutatják a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. munkatársai. Felső sor: Lancz Ildikó, Pálffy Tamás, Berta-Tóth Manuéla, alsó sor: Bátai Anikó, Böröczné Bolla Krisztina, Tarr Vivien. A képről hiányzik Miklós Beatrix
Fotó: Péter B. Árpád

 

Mindennek kapcsán Pálffy Tamás, a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója emlékeztetett: a cég 2020 tavaszán kezdeményezte egy új belföldi marketingstratégia kialakítását.

– Bár a hévízi vendégéjszakák száma 2019-ig évről évre növekedett – folytatta a szakember –, mégis nyilvánvalóvá vált, hogy a tradicionális, gyógyászatra alapozott brandet szükséges megújítani, kibővíteni, fiatalítani. Éppen ezért azt próbáltuk bemutatni kampányainkban, hogy a hévízi desztináció sokkal több élményígérettel kecsegtet bel- és külföldi vendégei számára, mint amit a felmérések alapján a potenciális látogatók gondolnak.

A 2021-ben elfogadott stratégia összefoglalja mindazokat a marketingcélokat, amelyeket az utóbbi évek változásai megköveteltek a turizmusban – fogalmazott Pálffy Tamás. Mint mondta: illeszkedik a változó vendégigényekhez és az új trendekhez, miközben figyelembe veszi, hogy a helyi adottságok milyen módon és milyen piaci szegmensekben teszik lehetővé a bővülést.

 

 

Az új koncepció nemcsak a korábbiaktól eltérő célcsoportokat – például: egészségtudatos, fitt, sportos, aktív, ökotudatos, városias, túlterhelt, minőségi időre vágyó – határoz meg, hanem a Hévízről alkotott képet is átformálja, ugyanis az üzenetek tartalmukban, arculatukban és szóhasználatukban is megújultak.

– A terv egységes szerkezetbe foglalja mindazokat a tapasztalatokat és kreatív ötleteket, amelyekkel a fiatalosabb, tehát a 40+-os közönséget lehet megszólítani. Olyan szolgáltatásokat, eseményeket, komplex és egyben fenntartható programokat vázol, amelyekkel akár már rövidebb, illetve hosszabb távon is bővíthető a turisztikai kínálat – szögezte le az ügyvezető igazgató.

Fotó: Péter B. Árpád/zaol.hu

 

Hévízen felismerték, hogy a közeli attrakciók egymást erősítve tesznek egy térséget vonzóbbá és segítik elő a hosszabb tartózkodási időt. Az üzenet középpontjában ezért ma már nem csak a híres és sokakat vonzó Hévízi-tó, valamint a tradicionális egészségturizmus áll, mivel „a város a továbbiakban nem lehet elkülönült célpont”, mondta Pálffy Tamás. Ehelyett a város és környéke egységként válik úti céllá, melynek új hívószava az élménygarancia.

Ezen stratégia már megvalósult elemei között van például a most ugyancsak díjazott HéVíziBivaly Duatlon sportverseny, a megújult honlap és a városi kiadványok sokasága, vagy éppen az Európa Kulturális Fővárosa-programhoz kapcsolódva megrendezett ökotudatos kulturális események egész sora, amelyek helyszíne a közelmúltban megújult Véderdő.

 

Nézd meg képeinket a Véderdőről!

 

Hévízre tömegközlekedéssel is eljuthatsz! Nézd meg menetrendi keresőnket!
Tervezd meg az utazást!



:


Forrás: zaol.hu
Nyitókép: Hévíz Tourinform – hivatalos

 

Megosztom

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

Ajánlataink

A LikeBalaton kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva