likeBalaton.hu | 2024.07.29. 12:00
Nyaralni induló családokat vert át egy balatoni szállásadó
A családok az interneten kerestek maguknak Balatonföldváron szálláshelyet. Találtak is egy kedvesnek tűnő, több szobás kis házikót. 50 százalékos előleggel le is foglalták, de arra nem számítottak, hogy se szállás, se pénz.

Nyáron sok család dönt úgy, hogy a Balatonra megy nyaralni a gyerekekkel. Közülük többen találtak egy balatonföldvári vendégházat az interneten, amely sok szobával rendelkezett, így megfelelt a nagycsaládoknak. Azonban a nyaralás előtt rá kellett jönniük, hogy átverték őket. Ma már se telefonon, se interneten nem elérhető a vendégház.

Az egyik közösségi oldalra egy anya posztolt arról, hogy átverték őket a szállásukkal. A foglalásig és az előleg kifizetésééig nem volt gond, utána viszont igen.

„Kedves nyaralni vágyók! Senkinek sem ajánlom a vendégházat, a hölgy egy csaló. Érkezésünk előtt jelezte, hogy csőtörés van, ami miatt sajnos nem tudjuk elfoglalni a szállást. Összesen 14-en mentünk volna kicsi gyerekekkel a karjainkban. Közölte velünk, hogy a szállásunk összegét visszautalja, azóta semmilyen formában nem elérhető, a rendőrség felé illetve fogyasztóvédelem felé a feljelentés természetesen megtörtént. Mint kiderült, ezt már másokkal is eljátszotta a hölgyemény. Legyetek figyelmesek, mindenkinek kellemes nyarat!”

– írta az anya.

A Bors megpróbálta felkutatni a vendégház üzemeltetőjét, de a megadott telefonszámok közül egyik sem volt elérhető. A panaszok miatt valószínűleg felfüggesztették a foglalásokat az egyik legnagyobb foglalási portálon. Más oldalakon ugyan még lehetett bizonyos napokra foglalni, de itt is 50 százalékos előleget kért a szállásadó. Ezek alapján valószínűleg több embert is átvertek, akik még nem kapták vissza a pénzüket. Az anya posztjára egy másik nő is reagált:

Minket is átvertek a vendégházban!!!! Nem kaptunk kulcsot, át kellett mászni a kerítésen, a pincén át jutottunk be a házba, a szoba mocskos volt, amire közölte a tulaj SMS-ben, hogy ez egy öntakarító vendégház, tehát minden vendégnek maga után kell kitakarítani. Ez persze sehol nincs feltüntetve a szállásfoglaló helyen… A szállásfoglaló ügyfélszolgálata nem volt elérhető, szállás nélkül maradtunk”

– írta a nő hozzászólásában.

Nyitókép: illusztráció /DMA

Megosztom

Hozzászólások

Ezek is érdekelhetnek

Ajánlataink

A LikeBalaton kiadója a Mediaworks Hungary Zrt. © Minden jog fenntartva